måndag 18 februari 2013

Måndag


 
 
Hej Hej!
 
Dagarna rullar på så det är inte klokt. Under dem senaste dagarna har det hunnits med ytterligare ett kalas, känns som vi inte gör något annat just nu. Loppis fyndande, fyllt på med färska blommor och pärlhyacinter och så lite pyssel.
Kliat gott i pysselfingrarna det sista nu så kunde inte låta bli.
 
Har även dragit på mig något halsbesvär igen.. Känns tungt just nu, jag som skulle få igång träningen igen!
Mina mandlar som spökar tror jag, vet inte hur många penicillinkurer jag gått på nu det senaste året bara. Plus alla gånger då jag inte fått någon antibiotika för det men ändå haft å så ont..
Men men, funderar på att operera bort dom där halsmandlarna just nu för rätt trött på det. Dock lite rädd för det då jag är rätt nojig när det gäller sprutor, stygn och operationer. Men har bara hört talas om barn som gjort det i liten ålder och tonår så vet inte ens om det går att få det gjort som vuxen.
Någon som vet något om det?
 
Aja, någon gång kommer väl våren också och då ska det väl försvinna...
 
Hoppas eran helg varit bra!
 
Trevlig kväll
Kram/Lisa
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar